Snel, sneller, snelst. In e-commerce en retail telt elke milliseconde en kun je je geen downtime permitteren. Ontwikkelingen in de richting van omnichannel, payments en POS systemen volgen elkaar op in een duizelingwekkend tempo en als commerciële partij wil je geen enkele kans mislopen. Daarnaast heb je ook nog eens te maken met seizoens- en campagnegebonden piekmomenten die het maximale vergen op het gebied van performance, zoals Black Friday, feestdagen of die boven verwachting succesvolle multimediacampagne. De klant vindt het 100% de verantwoordelijkheid van de retailer om zorg te dragen voor de veiligheid van klanten en zijn of haar persoonsgegevens.
Of het nu gaat om de codekwaliteit van je (outsourced) developers, de risico's van gekoppelde (smart) devices aan je infrastructuur, de kans op manipulatie van je applicaties (hackers shoppen ook online en houden van een spelletje, zeker als ze de winkans in hun voordeel kunnen sturen) of om phishing: cybersecurity is van groot belang.
Met Computest als testpartij heb je te maken met een partner die met je meedenkt, met wie je snel kunt schakelen en die jou helpt prioriteiten te stellen en een duidelijk plan te maken en uit te voeren: op welk gebied van software kwaliteit jouw vraag ook ligt.